Video utveckling

 Filmade Vincent mkt i torsdags för det har blivit dåligt med riktiga videos på honom. Men min kamera är så lustig för när jag fokuserar blir de superbra skärpa och ljusare, men den går alltid tillbaka till rätt suddig och mörk bild.
 
 
Videon innehåller videos från födseln, 2.5 vecka gammal, 6 veckor gammal och 7.5 månad gammal.
Skrattar varje gång jag ser han försöka äta upp bromsen på bilen!
Sen en sak som är väldigt irriterande när man matar honom är att han alltid ska stoppa in händerna i munnen när den är full med mat så det kommer mat överallt :P
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Vad använder du för protein? Har testar whey 80 och 100 men gilla inte den. Du får gärna skicka länk på vilken som är din favorit

Svar: Hej! Har gjort ett inlägg om vilka kosttillskott jag har imån så då kan du se länk. Men jag köper iaf body science whey 100 från mmsports.se
Om man köper 4 kilo kostar det bara 520kr, o de går välja olika smaker då man köper 1kilos :)

Tycker iaf de är väldigt goda. Banan/choklad är supergod o gott o ha i pannkaor o snacks, päronsplit är väldigt god att dricka som shakes och jordgubb,blåbär är perfekt i gröten och kvargen :)
Malin

2014-02-08 @ 13:52:42
Emelie

Världens finaste Vincent! <3

Svar: Finns ingen finare <3
Malin

2014-02-08 @ 18:38:48
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0