Vincents outfit

Dessa kläder köpte jag på Kappahl förra veckan! Han har redan storlek 80 i kläder som egentligen är för 1 åringar hehe. Men det beror på att han är så lång. Denna bodyn är ändå på gränsen så han kan ha den ^^
 
Jag måste verkligen rensa hans byrå och garderob. Blir precis som med mina kläder att man bara slänger in det och allt blir en enda röra. Sen går det inte stänga byrålåderna tillslut haha! Så måste rensa. Gjorde det nyligen men han växer ur sina kläder så fort. 
 
 
 
 


Kommentarer
Nina

Jag har också en lång baby, och ett tips är att köpa "bodyförlängare", en tygbit med tryckknsppar på var sida. Det gör att de kan ha bodyn mycket längre! Jag köpte av en tjej på tradera som tillverkar dem. Jättesmart, både smidigt och ekonomiskt!

Svar: Det visste jag inte fanns!:) tack för tipset. Men känner att de blir rätt små över magen med haha! Men ska se om jag hittar såna bodyförlängare :)
Malin

2014-02-11 @ 22:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0