Wanties

Finns mycket på min önskelista! Jag gillar egentligen att spara pengar, känns mkt tryggare att ha mkt pengar på kontot ifall nåt händer. Jag känner mig otrygg när det är lite på sparkontot. Samtidigt älskar jag att shoppa. Tycker man ska leva också och inte bara ha pengarna på kontot. Pengar är till för att spendera inte för att bara ligga och ruttna på en bank :) Om man förstås inte har nåt speciellt man vill spara till som boende eller nåt. Men förr eller senare spenderar man ju sina pengar, antingen på en resa, saker, kläder, studier eller vad det nu kan va. 
Och jag älskar spendera mina extrapengar på saker till mig själv som kläder, gärna träningskläder för tillfället :P
I andra hand kommer inredning och sen resor.
 
 
Vill ha en till hoodie. Supersköna! Från stronger.se. Gillar dessa två!
 
 
En låda questbar hade inte suttit fel
 
 
Tights från ginatricot
 
 
Onemorerep linne
 
Några fler asspants :P
 
Man får ta lite i taget. Näst på tur blir nog onemorerep linnet när de kommer tillbaka i lager och nya shakers. Sen en till hoodie :)
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Har du tips på bra sportbh? Tycker många trycker in brösten konstigt...

Svar: Hej! Om den ska ge bra stöd så brukar de tyvärr trycka in lite. Så kan rekommendera shock absorber. Jag har bara modellen racket men den trycker in lite. Men jag har oftast sporttoppar från Lindex men den ger noll stöd.
Malin

2014-02-06 @ 00:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0