Workout

Varit rätt uppsvälld idag men de beror nog på den stora portionen lasagne jag åt innan. Lägger upp receptet imån för den är riktigt god! Men nu börjar uppsvälldheten försvinna så det är skönt. Ska träna cardio, mage och biceps idag tänkte jag. Måndagar är antingen vilodag eller ett extrapass där jag kör det jag känner för :) Men cardio försöker jag alltid köra så jag iaf har ett pass i veckan där jag kör lite kondition. Brukar bara bli ungefär 30-40min på crosstrainern. 

Va längesen jag hade dessa tightsen. Beror nog på att de är lite förstora så de åker lätt ner. Kanske får sy in dom lite som allt annat hehe. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0