You are my drug

Har inte tagit ripped hardcore sen i tisdags. Men tänkte ha ett uppehåll till på söndag då jag och Danny ska träna ihop. Man blir säkert lite immun mot det när man tar det nästan varje dag. Jag känner skillnad men kanske känner av det ännu mer om jag tar några uppehåll då och då. Men detta är egentligen ett fettförbränningspiller som man ska ta dagligen. Men tror inte den påverkar fettförbränningen så mkt. 

Ser fram emot att träna med Danny. Är en kul grej att göra tillsammans då vi båda älskar att dra till gymet. Men det blir nog bara max 1 gång i veckan/varannan vecka då Danny tycker det är krångligt att behöva lämna Vincent varje gång. Men jag tycker inte det är speciellt krångligt. Det gynnar ju alla. Dannys mamma passar mer än gärna Vincent, vi sparar tid om vi tränar samtidigt, Vincent trivs hos Dannys mamma. Så får se om jag kan övertala han att träna mer ofta med mig :P
 
 
 
Pain is temporary, qutting lasts forever
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0