Yr

Jag som tänkte köra hårt på gymet idag. Men kände mig väldigt ur och dåsig. Va så kvavt på gymet. Hoppas jag inte börjar bli förkyld igen. 
 
Men körde iaf igenom rumpan och benen ordentligt men vilade längre mellan seten. Känner att rumpan blivit större, eller putigare. För jag har ändå fortsatt minska i måtten runt rumpan. Hoppas det ökar där snart :) 
 
Va en på instagram som frågade om jag är intresserad av att tävla i fitness. Jag har aldrig tänkt i de banorna men vem vet, om jag känner för en utmaning så varför inte. Samtidigt tror jag inte de är nåt för mig att stå och göra konstiga poser framför folk? Eller hur det nu går till. Är inte alls insatt i ämnet men tycker det ser så kul ut när de går och poserar medans de spänner varenda muskel de har :P
 
 
 
Testade två övningar i trx linorna idag. Typ utfall med ena benet i linan, men de gick verkligen inte hålla balansen så skippade den haha, sen en annan där man håller i linorna och gör knäböj med ett ben. Men kände ingenting, är knappt nåt motstånd så skippade den med. Jag måste få kontakt med musklerna i alla övningar jag kör på gymet annars är de slöseri med tid. Om man inte känner nåt så tror jag inte de tar speciellt mkt. Det ska bränna för bästa effekt :) Så när jag testar nya övningar kan de bara bli ett set om jag inte känner nåt. 


Kommentarer
Mrs V

Ja varför inte, jag vet precis vad du menar med att ställa sig framför pubilk och gå och spänna sig... vet inte om jag hade trivts...tycker med det ser lite konstigt ut :P
Men du har ju en grym kropp och garanterad att du skulle växa som fan utav en sådan utmaning :)

Svar: Tack så mkt!
Man är ju sjukt scenrädd med haha. Ja man hade nog vuxit om man våga ta nåt man gilllar till en helt ny nivå.
Malin

2014-02-02 @ 05:35:09
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0