Bebis och djur

Vincent visar mer och mer intresse för djur. Såfort en katt går förbi lägger han all uppmärksamhet dit och följer med blicken. Sen brukar han klappa katterna och dra i pälsen haha. Katterna har också börjat vänja sig med Vincent och vågar ligga nära utan att springa bort som de gjorde innan. 

Jag ska iaf se till att Vincent respekterar alla djur. Vill han ska ha samma värderingar som mig och tänka på djurens bästa och inte se de som objekt osv. Det är väldigt viktigt för mig, om han skulle behandla djur illa skulle jag va väldigt besviken på mig själv som inte uppfostrat han bättre. Men jag tror att min stora kärlek till djur automatiskt går över till ens barn och när han alltid kommer växa upp med djur så är de nog inga problem :)








Kommentarer
Anonym

gud va søøøt ;D Man ser verkligen hans gledja over katten :) han lyser up

Svar: Haha ja de är väldigt intressanta :)
Malin

2014-01-28 @ 14:23:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0