Bekväm

Trots om jag inte ska träna föredrar jag att ha träningskläder på mig hemma, nu tränade jag iofs igår ändå men det är så skönt med tights o ett linne. Jag klär mig oftast som jag mår, om jag mår dåligt blir de ofta stora slappa kläder där man vill gömma sig, men oftast älskar jag tajta kläder som framhäver kroppen. Oavsett om jag bara ska va hemma vill jag känna mig fin. Sminkar inte mig då men vill känna mig sexig i kläderna. Det är väldigt konstigt egentligen, men känner mig mer på topp med kläder jag trivs i än om jag skulle gå i min morgonrock hela dagen. Den sänder kanske ut slösignaler? Haha


Ska sy in legginsen lite till, eller kanske ska tumla dom en gång först. 


Dessa är iaf väldigt sköna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0