Biceps curl

Tycker det är kul att man har filmer från exakt samma ställe och samma övning men me 5 månaders utveckling. Men här tycker jag inte jag ser så mycket smalare ut men det är stor skillnad i omkrets överallt :)
 
 
Denna övningen gör jag alltid när jag kör biceps. Brukar alltid använda repet för tycker det är skönast och jag får mer kontakt med musklerna. Det är lite jobbigare med repet tycker jag. Sen får jag inte lika ont i handlederna då de lättare följer med i övningen än när man använder "pinnen" eller vad man ska kalla den :) Ni ser hur den ser ut i början av videon.
Jag tror jag körde typ 15 kilo i sommar och då va det tungt för mig, för tungt för jag hade inte så bra teknik. Nu kör jag 30 kilo utan problem :) Så man märker hur mycket starkare man blir :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0