Bilder från gårdagen

Det blev bara tre videos igår men det får räcka :) Det är sjukt stor skillnad från i somras och idag. Hållningen och allt har ändrats. Jag tycker dock mina armar ser väldigt stora ut i action. Fast de har blivit smalare sen i somras vilket är bra.
 
30 kg cablar x 4 set. Sen gjorde vi 2 dropset. Jag körde från 30kg ner till 15 kilo
 
Chins. Körde med 15 kilos hjälp de tre första seten och sista setet blev det 10 kilos hjälp. Klarade ändå 10 stycken så snart klarar jag väl en chin utan hjälp :)
 
 
Detta är vad jag har övat på ett tag. Har mycket övning kvar men det går framåt :) Som längst har jag nog klarat över 10 sekunder. Man lär sig hela tiden hur man ska göra. Man ska lägga tyngden på fingerspetsarna, spänna bålen som fan och ha fötterna ihop. Har som mål att vara grym på handstående till sommaren. Måste bara våga öva mot en vägg. Har aldrig försökt än för är rädd att slå i den på nåt sätt :P Men ska ta mig i kragen och försöka! Danny har försökt hjälpa mig några gånger med att hålla ut armen, men varje gång har jag sparkat han i ansiktet haha!
 
En liten video från magisto


Kommentarer
Martina

Hej Malin! Jag har hängt med sen din förra blogg men inte kommenterat så mycket..

Du behöver inte svara om du inte vill. Jag undrar hur dina bröst har förändrats efter graviditeten och hur det går att träna så hårt när du har silikonb. Jag har det själv men är rädd att dom kommer förändras till det sämre om jag tränar för hårt.

Ha det så bra!! Din blogg är grym!

Svar: Hejsan!:) tack så mkt!
Mina bröst har faktiskt inte påverkats nåt av min träning. Det enda är att jag har mer kännbar rippling då jag gått ner i fett. Men jag tränar inte bröst heller av den anledningen att musklerna kan pressa isär implantaten lite. Gör bara armhävningar ibland :)
Malin

2014-01-19 @ 13:57:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0