Bra pump

Vilken skillnad från passet idag och igår. Är rätt trött idag med men hade superenergi på gymet och kände dendär lyckan när jag tränade = endorfiner. Kan bara tacka ripped för det. Synd, men sant.. Hoppas jag kan träna med samma energi utan pwo eller koffein sen. 

Det blev iaf axlar, mage och cardio. Tog ca 140min så blev ett långt pass. Blev så jäkla hungrig efter styrketräningen så köpte en banan innan jag ställde mig på crosstrainern. 

Idag tycker jag rumpan såg större ut, kanske beror på utfallen i veckan?;) haha eller inte. Eller så kanske min rumpa svullnar upp under mensen istället för brösten? Hade ju varit toppen isf hehe.  Annars känner jag rumpan blivit för liten, mer om det imån :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0