Bröllop

I augusti är jag, Danny och Vincent bjudna på bröllop i Marocko. Dannys bästa vän gifter sig. Men jag är lite kluven om det är värt pengarna att bara åka ner några dagar. Så det beror helt på vad det kostar. Jag har aldrig träffat killen och Danny träffar han heller aldrig utan har bara hållt kontakten sen de va små. Så jag känner väl inte att jag vill lägga de pengarna om vi kan åka på en riktig semester till tex Cypern en vecka. Så om det är väldigt billigt så kanske vi åker dit. Då kan man ju klä sig extra fint av en anledning :) Isf ska jag ha en fin långklänning. Tror inte jag har så många andra alternativ då de är muslimer där och hon han gifter sig med är muslim. Så korta shorts skulle nog inte uppskattats.
 
En enkel klänning från Gina Tricot. Men om det blir bröllop blir det en vacker sommarklänning :)
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Visst har du sytt in bh då den varit för stor runt om? Tänkte bara höra om du kan förklara hur du gjorde?

Svar: Hej. Ah det stämmer. Lite svårt att förklara bara. Om den är mkt förstor kan man klippa av en bit och bara sy ihop. Eller kan man sy fast en sån bhförlängare så man kan haka fast den längre in :)
Malin

2014-01-07 @ 15:49:26
Anonym

ni kan ju vara der lengre , o ta det som en semester tilsamans :)

Svar: Om hotellet är fint så kan man ju va där längre :) de hade fixat rabatt på hotellet de skulle gifta sig vid så hoppas man kan få det billigt :)
Malin

2014-01-07 @ 18:13:00
Anonym

eventyr ventar ofta utanfor fasta ramar :)

Det vil saga at det er så många fina overaskelsar i livet.

Kanske dere får den finaste semesteren i lång tid

2014-01-07 @ 22:42:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0