Butterfly

Jag va orolig att min navelpiercing skulle växa ihop under graviditeten då mina hål i öronen lätt har gjort det. Men det växte inte ihop nåt. Däremot har huden kring hålet och naveln tappat spänsten så det hänger lite där nu.
Inget jag stör mig på, men det kanske blev värre när jag hade piercing så länge in i graviditeten. Hade iofs ring men den ringen kanske har töjt ut huden extra kring piercingen. Så nästa graviditeten ska jag nog ta av piercingen när magen börjar växa då det inte verkar växa ihop :)
 
 
Har bytt piercing nu. Gör det väldigt sällan, kanske 1-2 gånger per år :P
Denna köpte jag i Peru så den är riktigt gammal.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0