Close up

Igår blev det en till photoshoot på min lilla modellbebis. Den vita väggen är verkligen perfekt! Sen är det mycket lättare att ta kort på han när han kan sitta själv. Lättare att ta outfitbilder på han och han ser så mycket äldre ut nu när han sitter :) Jag kan verkligen inte fatta att han är över 6 månader. Snart kommer han ju va ett år, snart kommer han GÅ, prata.. Spännande dethär :P Jag hoppas jag kan följa mina åsikter och tankar kring uppfostran och ha mycket disciplin så han inte blir bortskämd, skriker sig till saker och tror han kan bestämma. Det är mamma och pappa som bestämmer och jag vill verkligen lära han att ett nej är ett nej så han inte tror tjat och skrik hjälper. Får se hur det blir med det, för det kommer bli en utmaning när man står där och man kan slippa situationen genom att ge det han vill. Är ju väldigt frestande att låta han få tex dendär godisen för att få tyst på han. Men i långa loppet tjänar vi på att hålla våra ord och visa vem som bestämmer :) Får påminna mig om det när de situationerna väl inträffar.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0