Då och nu

När jag tänker tillbaka till somras där jag hade börjat med powerwalks och njöt av att kunna röra på mig igen känns det som en evighet sen. Jag är glad jag inte tröttnat på träningen och hoppas jag aldrig gör det. Fast jag måste va ärlig och säga det va roligast när jag precis börjat träna på gymet. Endorfinerna rusade genom kroppen och man kände sig mer stolt efter ett träningspass. Sen va allt nytt, gymet va nytt och jag fick stora resultat fort. Nu händer det inte lika mycket men det gäller att bara fortsätta att shocka musklerna och bli starkare.  

Tittade igenom mitt kameralbum och jag saknar sommarmorgnarna när jag kunde gå ut o gå. Till sommaren hoppasjag iaf att jag kan draut och springa. Love it!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0