Dag 16

Shiiet vilket mördarpass idag. När jag skrivit jag kört hårt innan så är det ingenting jämfört med idag. Hade massa energi under hela passet. Tog nog 2.5 timme idag då jag körde ben, rumpa, triceps, lite mage och cardio. Är så sjukt skakig i koppen och benen orkar knappt hålla upp kroppen. Men det som nog gjorde så jag blev helt slut va säkert mina fyra set tabataövningar. Har inte kört fyra hela set på jättelänge så va helt död efter. Och de gjorde jag allra sist så benen va ju redan möra innan jag började :) Sen stack jag till ica och kände jag förtjänade en liten påse naturgodis så jag inte ligger på för mkt underskott. Men om jag äter upp allt blir de nog ett överskott idag, bra! Rumpan behöver nåt att växa på ;) 

Jag tror rumpan har blivit större trots ett underskott. Eller den blir iaf väldigt putig när jag spänner den så den har ju fått endel muskler. 





Dagens kost & träning:

Frukost: Gröt

Lunch: Quorn, sallad, matvete,broccoli/blomkål och en klick bea

Mellanmål: kvargröra med banan

Träning: rumpa, ben, triceps, mage och cardio

Middag: en proteinshake och linssoppa

Kvällsmål: naturgodis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0