Dag 14

Nu har det gått två veckor exakt. Är inte speciellt svårt att ligga på ett underskott. För när man tränar kan man ändå äta väldigt mkt. Jag tar inga små portioner precis och hoppar aldrig över ett mål. 

Blev ett pass nu ikväll iaf. Men orkade inte köra cardio i slutet för har varit supertrött hela dagen. Sov nån timme i eftermiddags men det hjälpte inte så mkt. Men det blev ett bra pass på en timme. Körde biceps och endel övningar på matta, bland annat armhävningar, plankan, olika situps. 


Köpte bland annat denna träningströja på hm idag. Men jag har kommit fram till att det blir för varmt med långarmat på gymet. Men perfekt sen när man går pw eller springer ute. Den absorberade svetten bra iaf :)

Enligt shape up har jag ätit perfekt idag. Trots jag frossade lite cashewnötter påväg hem från gymet. Man är så hungrig/sugen på mat efter ett pass, att man tuggar så fort att man får ont i käkarna haha. Då betydet det man kört bra på gymet ;)



Dagens kost och träning

Frukost: gröt

Lunch: bön/linsröra, quornbullar, kokt blomkål/broccoli, en tomat och gurka. 

Mellanmål: kvargröra + en kaffe

Middag: texmexsoppa

Träning: biceps, mage

Efter träning: nötter och en proteinshake



Kommentarer
Mrs V

Ooh den tröjan har jag velat ha men alltid varit slut överallt..mrr.
Jag gillar långarmat...håller musklerna varma :P
Sen brukar jag köra cardio i tjocka hoodtröjor :P

Svar: haha jag hade dött av svett :P Hatar när håret blir sådär dyngsurt av svett för vill helst undvika duscha håret varje dag. annars har better bodies snygga tajta långtröjor. men de kostar dock destu mer
Malin

2014-01-15 @ 04:43:16
URL: http://booblusisous.blogg.se
Mrs V

Hahah, då vill du inte veta hur äcklig jag är. Vill inte iheller duscha mitt hår varje dag. Och det gör jag inte iheller, hahah.
Jag svettas som en gris i hoddtröjorna, inte en fläck är torr på mig, därför jag aldrig har gåra thights heller, skitsnyggt men svettet syns lite väl mycket mellan benen, lol.
Men... jag skiter i, duschar inte håret... duschar kroppen och går till jobb... hahah.
Orka bry mig... andra får tycka jag är äcklig men tänker inte förstöra mitt långa hår :P


Inte så jätteförtjust i deras... tycker dem är så manliga" i linnen och tröjor :P

Svar: Haha då är vi lika äckliga :) jag är iofs bara hemma mest o tränar o på gymet behöver ju inte håret vara rent :)

Haha ja se är ju inte så snyggt när svetten syns vid ljumskarna och mellan skinkorna de gråa tightsen kan göra. Fast de blir inte så mörkgrått i dom så tror inte de syns så mkt :)

Beställde nyligen en hoodtröja på stronger.se om du gillar när de är ett tryck på dom.
Malin

2014-01-15 @ 14:27:24
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0