Dag 15

När jag skriver dagarna såhär så känns det som tiden gått så fort. Redan dag 15 av min minideff :) 

Jag körde väldigt länge på gymet idag och förbrände mycket kalorier. Men man vet ju inte alls om shapeup stämmer in på min träning. Brukar välja tung fria vikter men det kan ju skilja flera hundra kalorier egentligen beroende på ens förbränning och hur tungt man kör. 
Men jag kan oftast känna i slutet av dagen om jag ligger på ett underskott. Känner mig mer hungrig och lätt i kroppen. 

Skulle haft mer kolhydrater innan träningen idag men blev linssoppa istället. Jag har försökt äta ordentligt nu ikväll istället och tryckt i mig endel jordnötsmör :)


Så ingen perfekt kostdag idag, borde ätit mer. Ska iaf unna mig ett granatäpple nu. Mums. Älskar konsistensen!


Måste skaffa kaseinpudding igen

Dagens kost & träning

Frukost: Gröt

Lunch: Linssoppa + 3 finncrisp

Träning: axlar, mage och cardio

Mellanmål: kvargröra + en banan

Middag: quorn, vitlökstekt sparris, aji, sötpotatis

Kvällsmål: granatäpple och jordnötssmör efter behov ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0