Dag 17

Vilken slappdag det varit idag. Jag är heelt slut. Inte bara trött utan har en extrem träningsvärk i benen, speciellt låren. Det konstiga är att jag knappt körde låren igår. Fast körde iofs knäböj i smithen och utfall. Gick mycket bättre med utfallen, fick inte ont i knäna. Men knäböj känner jag inget av. Blir bara andfådd typ men känner ingen brännande känsla nånstans. Tror utfall är en mycket bättre övning för rumpan än de omtalade knäböjen då man isolerar rumpan mer när man går ner. Sen försöker jag pressa ifrån med hälen så baksidan isoleras mer än låren. 

Det är svårt att ligga på ett underskott när man inte tränar. Jag har lagt ett nytt mål att gå ner till 54kg bara för att den ska räkna ut hur mkt jag bör äta då nu när jag ska ligga på ett underskott ett tag till. Men jag har ätit väldigt bra idag men unnar mig lite naturgodis igen :S Jag skriver inte in naturgodiset i shapeup för det är omöjligt o veta hur många gram av varje sort man äter. Men har ätit väldigt lätt idag, men det är för jag inte tränat. 



Dagens kost:

Frukost: Gröt och kaffe

Lunch: proteinpannkakor med kvargröra

Mellanmål: en questbar

Middag: omelett med en sallad

Kvällsmål: naturgodis




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0