Dag 19

19 dagar på min lite extra nyttiga period. Jag har inte varit så strikt som jag först tänkte men tror jag ska försöka va det denna veckan som kommer. Har unnat mig lite för mkt känner jag. Men samtidigt har jag ändå legat på ett underskott de flesta dagarna. Men andra bloggar jag följt tidigare har ätit superlite, nästan inget fett och knappt några kolhydrater och tränat. De måste legat på ett ordentligt underskott. Är rädd jag skulle förlora muskler då. Men jag känner jag får muskler trots ett underskott. Så bulka är inget för mig. Jag vill va nöjd med kroppen året om och inte lägga på mig under vinterhalvåret för att sen deffa. På de flesta jag sett som bulkat har de gått upp mkt i fett o de ser "tjockare" ut men även fått större muskler som man är ute efter i en bulk. 

Idag har de iaf varit en perfekt dag :) unmat mig massa gott trots jag ligger på ett underskott :) Om min träning stämmer i shapeup. 



Dagens kost och träning:

Frukost: hembakta frallor med grönsaker

Lunch: gårdagens gryta och potatis

Träning: Rumpa, nedre rygg och cardio 

Mellanmål: kvargröra och en questbar

Middag: omelett och sallad

Kvällsmål: vaniljkesella glass


Testade donkeykicks i smithen idag 10 kilo per ben. Men kände nog mer i benen. 
Sen blev det utfall i smithen med 30kilo.
Sen mina vanliga rumpövningar. Kul med lite nya övningar! Blev även lite fria utfall med 10 kilo. Gäller att chocka rumpan! :)






Kommentarer
Anonym

Men shiiit vilka snygga armar!!!!
Bra jobbat!

Svar: Tack så mkt 😊
Malin

2014-01-20 @ 19:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0