Dag 22

Blir ett sent inlägg idag. Pratat både med min kompis och mamma i telefon och det tar ju några timmar :) Med mamma kan jag verkligen prata om vadsomhelst och hon och Danny är de två jag jag kan prata helt avslappnad med. 

Har iaf haft fullt upp. Gick upp vid 07.00 så varit väldigt trött idag.  Vincent gnällde inte nåt när vi va iväg iaf, så duktig. Sved iaf ordentigt att få sprutan och va väldigt obehagligt när han sydde tån (men inte lika illa när de sydde pipi efter förlossningen).

Storhandlat och tränat så nu har vi mat igen :) Tränade axlar, rumpa och lite mage. Kändes som jag inte tränade alls länge men va tydligen borta över två timmar. Körde en ny övning för axlarna jag gillade mkt. Kan se om jag hittar bild på den. 

Dagens kost och träning:

Frukost: gröt

Lunch: Tacosallad

Mellanmål: kvargröra

Middag: sallad med bönor och pasta

Träning: axlar, rumpa och mage

Efter träning: en proteinshake och en clementin





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0