Dag 24

Idag har det varit vilodag. Har blivit förkyld idag med så hoppas de är borta imån. Är säkert denna kylan som kommit. HATAR kyla :(

Ska sy in massa kläder ikväll. Vill det ska sitta kroppsnära. Känns som man köpt nya kläder när de sitter bra, som ett nytt plagg :) 


Blir ett överskott idag för ha ätit en liten chipspåse och några lindorchoklader. EN liten lindor choklad (11gram) innehåller 79kcal!






Dagens kost:

Frukost: gröt och kaffe

Lunch: torskgryta med pasta

Mellanmål: kvargröra

Middag: quornfile med spenatsås, ruccola och kokt blomkål och broccoli

Kvällsmål: choklad och chips


Kommentarer
Anonym

Hur mycket kalorier förbränner du varje träning ? För jag har börjat min kamp att gå ner i vikt men känns som om jag förbränner för lite :/

Svar: Det är svårt o veta exakt. Jag skriver bara i shapeup så räknar den ut ett ungefär. Så jag väljer fria vikter tung i den tiden jag tränat plus de jag förbränner på crossen. Brukar va runt 1000kalorier. Men de behöver inte alls stämma.
Men jag kör tung styrketräning i drygt en timme o sen cardio i ca 20 min.
Om du kör tex crosstrainer brukar de stå hur många kcal man har förbränt (på ett ungefär).
Lycka till!:)
Malin

2014-01-24 @ 22:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0