Dag 25

Jag kommer köra min minideff en vecka till. Sen den 1 februari ska jag äta ett större överskott (lagom att börja på en lördag).  Men jag ska fortfarande äta nyttigt och inte ha ett stort överskott, kommer bara äta mer potatis, pasta och ris mitt på dagen. Tänker inte bulka eller nåt sånt då jag inte vill gå upp i fett som man lätt verkar göra då. Vill va nöjd med kroppen året om och inte bara efter deff. Jag är iaf supernöjd som jag ser ut nu men kan inte fortsätta som jag gör för då kommer jag fortsätta gå ner och tillslut bryta ner muskler. Så nu måste jag hitta en balans där jag äter lagom och bygger muskler. Men vill egentligen bara bli större om rumpan :P Så hoppas jag inte växer mig så mkt större på andra ställen (förutom när jag spännet musklerna).

Känner mig väldigt svag i kroppen nu. Vincent somnade vid halv 7 så jag fasar lite för morgondagen. Men såå skönt att bara ligga i soffan och äta naturgodis :)

Plus en påse naturgodis


Dagens kost och träning:

Frukost: gröt

Mellanmål: kvargröra

Lunch: torskgryta med pasta

Träning: ben, rumpa och mage

Efter träning: en proteinshake

Middag: bananpannkakor

Kvällsmål: naturgodis :P




Kommentarer
Lins

Hej!
Kan du inte skriva upp receptet på torskgrytan? :)

Svar: Det kan jag göra imån :)
Malin

2014-01-25 @ 21:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0