Dag 26

Idag har jag inte orkat köra så steikt med maten. Tror det har med hur jag mår o göra. Känner mig trött och har varit lite nere, blir automatiskt det när jag är trött och inte har nån energi. Fick dock energi på gymet, kan väl tacka ripped för det och för jag tycker det är så kul att gå dit. Tränade med Emelie idag, alltid kul att träna med nån annan för omväxlingsskull :) Blev tvåtimmars pass, tiden bara sprang iväg. 

Imån ska min kompis komma hit och färga utväxten och toppa håret, kanske ska klippa upp det mer? Jag har ofta tofs o de är snyggare när de är uppklippt så de blir mer volym i tofsen. Nu blir håret som en råttsvans haha!


Måste ha en till shaker. Denna har blivit typ gul

Dagens kost och träning:

Frukost: Gröt (vad annars?) :D

Middag: Quornfile med bön/linsgryta, sallad, ris och lite bea

Innan träning: 3 riskakor

Träning: rygg, biceps, mage

Mellanmål: kvargröra

Middag: korvgryta med potatis och sallad

Kvällsmål: ett granatäpple



Hade behövt få i mig mer protein. Kvällsmaten va inte så proteinrik






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0