Dag 27

Jag är lite osäker om jag ska fortsätta ligga på ett underskott eller äta mer. Jag vill bli smalare runt magen och få mer midja. Men vet inte om jag kan bli smalare, för har ju väldigt lite underhudsfett vid magen. Så tror inte set hjälper att ligga på underskott. 
Sen kan ju kroppen reagera på ett bra sätt när man äter mer. Vissa går ner mer genom att öka intaget. Men min plan är väl att äta mer i nån månad och sen göra en längre ordentig deff sen innan sommaren för att defeniera musklerna. 

Jag tänkte vila idag, min kompis färgade utväxten. Men kände jag hade mkt energi så gjorde i ordning mig och körde ett axel och magpass med lite handstående och övningar på matta. Väldigt skönt och jag mår så mkt bättre efter ett träningspass! Sen bjöd min kompis på en chokladboll och den ska ju inte få ligga i magen o jäsa ;) skämt osido, jag får inte så dåligt samvete när jag äter sånt när de är så pass sällan. 





Dagens kost och träning:

Frukost: gröt

Lunch: böngryta med sallad, quornfile och blomkål/broccoli

Mellanmål: chokladboll och kvargröra

Träning: axlar och mage

Efter träning: proteinshake

Middag: korvgryta med pasta och broccoli







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0