Dag 30

Håller på att städa hela huset. Jag har dammsugat, tvättat och dammat av överallt.  Sen ska jag ändra om lite. Är såå skönt när det är rent överallt :) sen blir det BUS och datorn. 

Tränade i två timmar idag, hann inte köra cardio efter styrkepasset så tränade bara lite på handstående. 
Testade även en ny bicepsövning som kändes bra, men fick lite ont i handlederna bara. Va denna nedan trx linorna :)

Sen testade jag 12kg i biceps curl. Såå kul att gå upp i vikter. Klarade bara 4-6rep x 3 set men efter ett tag klarar jag 12 och kan gå över till 14kg. 

Såå goda aminosyror. Men jordgubb/kiwi är snäppet godare. 

Sydde in en klänning som va superstor till ett linne i veckan :)




Dagens kost och träning:

Frukost: gröt

Lunch: linssoppa +två finncrisp

Träning: rygg,biceps,mage

Mellanmål: kvargröra

Middag: torskgryta med potatis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0