Före och efter

Gjorde lite kollage med före och efterbilder. Alltid kul att titta tillbaka och jämföra ens utveckling :) Har blivit mkt formbilder denna veckan. Fast jag känner att jag kommit ett steg längre typ denna veckan, magmusklerna har synts extra mkt och jag har smaldagar varje dag. Med andra ord har jag inte varit alls mkt uppsvälld och har inte mkt vätska i kroppem. Beror nog dels för att min mens har varit och kanske för jag nu köper laktosfri mjölk som jag dricker till mina shakers? :)
 
 



 



 


Kommentarer
Carro

Så sjukt starkt jobbat! Vilken inspiration!!

Svar: Tack så mkt ^^
Malin

2014-01-25 @ 15:21:18
URL: http://justblonde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0