Formbilder 6 månader

Nu är det ju drygt 6 månader från när jag födde Vincent. Från där jag hade massa celluliter, massa hängande hud och fett runt magen och rygg. Låren gick emot varandra när jag gick, kass hållning, från när jag va svag och knappt orkade bära bilbarnsstolen trots Vincent bara vägde 4 kilo då. 6 månader är ingenting om man tänker på hur mycket man kan åstadkomma med rätt träning och kost. Om jag aldrig börjat träna eller ändrat mina matvanor hade jag varit kvar där jag va innan - svag och missnöjd med min kropp. Så jag är så glad jag har hittat en passion för träning och att jag tycker nyttig mat är gott. Sen kan jag ändå njuta av det goda. En dag i veckan kan jag unna mig vad jag vill och det räcker. Hade nog kunnat unna mig varje dag om mina mål va nyttiga och jag tränade den dagen. 
 

Trots extrahuden som fortfarande finns där så är magen fastare än innan graviditeten, minns hur jag hatade när fettet hängde över trosorna/byxorna när jag satt. Men nu är det i stort sett inget som hänger. Min fettprocent måste va mycket lägre nu än innan jag blev gravid.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0