Get shit done

Fick hem min hoodie och Dannys tshirt igår :) Trodde den skulle komma nästa vecka då jag fick ett mail i förrgår att leveransen från leverantören hade blivit försenad. Men de låg i brevlådan och väntade :) Perfekt för det va Dannys 5 årspresent och hoodien va väl en present till mig själv. Dannys t-shirt satt som en smäck på honom så det va tur. Väldigt skön kvalite på deras tshirtar, sådär stretchigt och tunt.
 
Den är lagom tjock men har ett ulligt tyg eller vad det kallas inuti så den är väldigt varm. Känns som bra kvalite och den passade bra. Men en negativ sak är bara att jag hade velat att luvan va större så den hängde lite över ansiktet, nu slutar luvan ovanför pannan. Men jag kan absolut tänka mig fler hoodies därifrån med andra tryck :)
Lite annorlunda än de som finns i butik.
 
 
 
 


Kommentarer
Mrs V

Jättesnygg :)

2014-01-17 @ 16:07:06
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0