Gold outfit

Älskar färgen på denna tröjan! Snygg till sommaren och passar min hårfärg och guldsmycken bra! Nu när nyår varit börjar jag mer och mer klä mig somrigt med gladare färger. Men svart/grått funkar alltid!
Igår hade jag en liten ta hand om mig kväll där jag plockade och färgade ögobrynen och färgade fransarna, skrubbade ansiktet och smörjde in mig. Måste dock köpa nån ny skrubb, nån som har tips på nån bra för ansiktet?
 
Tur kameran funkar för klantig som jag är la jag den i sängen och när jag skulle bädda flög den i golvet och hela linsen sprack och det va glas överallt. Trodde den va sönder men det va sån tur va extralinsen som vi köpte som skydd som gick sönder. Tur vi hade den för annars hade nog kameran varit paj nu. Tror det kostar väldigt mycket att byta hela linsen på kameran. Så måste köpa ett nytt skydd, kostade 250kr men det är det värt om man tappar den.
 
 
 
 
 
Ett av mina nya halsband


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0