Gold

Dessa hörlurar som ingick är verkligen superbra och sitter skönt. De heter enjoy stereo headset. Tänkte först ta rosa men en annan tjej tog de sista paret precis innan mig. Men svart är nog ändå bäst då det passar till allt och Danny hade helst inte velat ha ett par hot pink på gymet :P Vita är snyggt men hade inte kunnat ha det pga mitt smink, de hade blivit bruna direkt.
 
 
Börjar bli less på min kamera. Bilderna blir alltid suddiga nånstans. Jag ställer in så det ska va skarpt överallt men det går verkligen inte få det. Blir bara skarpt precis där jag fokuserar och den radien är inte speciellt stor.
Men bilderna duger iaf :)
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur ställer man in att kameran skall ta skarpt? Brukar alltid ha den på automatisk och är väldigt tråkigt ;-)

Svar: Hej! Jag har med den på automatiskt nästintill. Finns en inställning som heter CA om du har likadan kamera som mig. Där kan man bara vrida villen ljushetsgrad, skarp eller suddig och om de är tex landskap eller profil osv. Men kan inget om o ställa in bländartal o sånt :P
Malin

2014-01-23 @ 13:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0