Improvisera

Igår improviserade jag och gjorde en böngryta. Men tror den blev som den jag brukar göra ändå haha.
Fräste gul lök och vitlök och la sen i tomatkross, röda linser, bönor och lät koka ihop. Sen kryddade jag med spiskummin, koriander, curry, gurkmeja, paprikapulver, cayenpeppar och salt och peppar. Supergott tillbehör som passar till det mesta. Detta äter jag istället för sås då såser oftast blir väldigt feta och innehåller mycket kalorier. Sen är jag inte superförtjust i dressing gjort på kvarg :)
 
 
Denna lunchen innehåller ca 400kcal
 
 
 


Kommentarer
Linus

Är nyfiken:
Vad tycker din pojkvän om att du blivit så snyggt definierad? Han måste ju vara helt galen i dig haha ;D

Svar: Tack för komplimangen. Haha nja, han bryr sig inte mer än vad han gjort innan på gott och ont :)
Malin

2014-01-10 @ 15:23:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0