Inreda vardagsrummet

Hittade två supersnygga soffor! Är även bäddsoffor båda två. Men jag hade önskat den första va liite längre, nu är den 295cm och hade velat ha 320cm typ. Men den är ändå mycket större än den vi har idag och har två divaner. 
Sen hittade jag en sittpall som vi tänkte ha där tvn va innan. Tänkte mig först en kista men en mjuk sittpall med förvaring är ju mkt bättre. För det är också mitt framför tvn, fast vi sitter nog hellre i soffan :P Men denna soffan och sittpallen skulle passa väldigt bra :) Sen kommer en och köper vår tvbänk i eftermiddag, skönt när man får det sålt så fort. Två har messat och försökt pruta ner den till 300kr. Men vi ska ha 500kr för den. Förstår inte hur de kunde tro jag skulle sälja den för ynka 300kr när det är nyskick.
 
 
 
Sen framför pallen ska vi ha en lekmatta för Vincent där han kan leka. Då har han en stor yta där man har uppsikt.
 
 
 
Men denna soffan va riktigt fin! Fast i svart grått  eller vit grått då det passar köket och fototapeten bakom bättre. Denna är 320 lång och man kan göra en soffgrupp av den med
 
Denna hade jag nog önskat mig helst om den finns i lager
 
Om vi hade velat ha det mer öppet kan man ju bara ha en divan mot väggen länst in och sen en soffa mot fototapeten, om man vill variera sig :) Bara ett problem, har inga pengar just nu..


Kommentarer
karro

Oj vad snygga soffor! Varsifrån är dom? Letar oxå nya soffor och dessa var ju riktigt snygga :)

Svar: Ja de va snygga o lite annorlunda. De är från www.moblerx22.se. Är konkursförsälning så dessa kostade bara 6500 :)
Malin

2014-01-09 @ 00:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0