Juli

Det kunde ju varit mycket värre men jag är så glad jag inte ser ut så längre som jag gjorde i somras. Men då hade det sina förklaringar, jag hade precis fött vår lille son. Jag trodde inte celluliterna skulle försvinna men de är helt borta nu. Har ingenting på benen, bara lite på rumpan. Man ser att jag hade mycket mer fett på kroppen, trodde inte jag skulle gå upp så mycket som jag gjorde under graviditeten då jag alltid haft svårt för att gå upp trots onyttig kost innan. Men man blir äldre så jag tror jag har lättare att gå upp nu.
 
Va dock inte lika nöjd med kroppen som det ser ut som haha!
 
 
Stronger, healthier and happier


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0