Köpa hår

Ååh det är så mycket man vill köpa. Men när jag känner jag börjar bli girig och bara vill ha mer och mer brukar jag tänka på det jag har idag. Jag är verkligen lyckligt lottad som har allt jag har. En familj, en underbar son, ett underbart hem, bra hälsa och jag har pengar så jag kan unna mig prylar men att man måste prioritera hela tiden vad man vill lägga sina pengar på. Vi shoppar endel varje månad och en månad kan pengarna gå till träningssaker som proteinpulver, aminosyoror, träningkläder och en annan månad saker till Vincent. Den månaden som va blev det ju en tv och väggfäste.
 
När lönen kommer ska vi iaf köpa saker till Vincent, leksaker, bilbarnsstol, en lekmatta och sen vill jag hitta en låta där man kan förvara hans leksaker. Tvn kom ju upp igår (lägger upp bilder senare, riktigt nöjd med den iaf), så vi tänkte ha en liten lekhörna där tvn stod innan med lekamatta, hans gunga och leksaker :) Kan va bra sen när han bli äldre att ha ett ställe att leka på där man har uppsikt :)
 
 
Men en sak jag verkligen vill spara till är löshår, till våren vill jag lägga i nytt så jag har det under sommaren. Planen är att va riktigt vältränad med ett långt snyggt svall ;) Så kommer jag va fräsch tills jag börjar jobba igen i augusti.
 
Denna bilden togs nog sommaren 2010. Hade asiatiskt löshår med keratinvax. ALDRIG mer då det tovade sig hela tiden, gick inte ha nedsläppt då allt blev en stor boll. Annars va det väldigt fint :)
 
Blir nog brun färg till våren. Hade velat ha koppar men jobbigt att underhålla. Man lär väl sluka en hel förpackning kopparinpackning per gång :P
 
 
 
 


Kommentarer
Sara

Vad har du köpt för hår senare då? Om nu asiatiskt inte är bra?

Svar: har köpt europeiskt de två senaste gångerna och då har håret hållt sig bra i över 6 månader. Men har fått ta ut det tidigare pga av utväxten :)
Malin

2014-01-07 @ 09:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0