Legs and legs

Jag börjar bli väldigt nöjd med mina ben. Såhär fasta har de nog aldrig varit. Ett par muskulösa och fasta ben tycker jag är så snyggt, men de ska inte SE för hårda ut utan bara vara det :) Vill som sagt inte se ut som en kille i kroppen. Man vill förlora mycket fettmassa men samtidigt inte. För destu mindre fett på kroppen destu mer rippad och då ser man oftast hård och kantig ut haha. Men när man väl är så inne i styrketräning och hela tiden vill utvecklas kanske man inte ser hur långt man kommit tillslut och bara vill ha mer och mer muskler?
Men mitt mål är iaf att få mer former på benen så de inte bara är raka :)
 
Mina nya "shorts" från newyorker. Är väl mer som ett par trosor xD. Men det är pyjamasshorts så kommer bara ha de hemma.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0