Leverans

Beställde ju min tshirt igår och fick den idag. Det kallar jag snabb leverans :)
Den satt bra, lagom lång och skön. Men samtidigt hade jag velat ha lite mer stretch, men det är bara att sy in. 

Blivit många inlägg idag men kanske bättre det än att de blir för lite :P

Ska iaf snart iväg till gymet. Längtat hela dagen då jag hade vilodag igår och jag vill använda mina nya hörlurar haha. Bra låtar mottages tacksamt om ni har nån favvo. Jag gillar mest r&b, house och pop typ. Rihanna, chris brown, lady gaga, david guetta, florida, pitbull är några favoriter :)







Kommentarer
dani

Kesha & pittbull -timber
Lady gaga& r kelly -do what you want with my body

Svar: Tack för tipsen. Fast de har jag :)
Malin

2014-01-21 @ 16:06:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0