Life goes on

Jag känner att man alltid behöver något att se fram emot. Behöver inte vara stora grejer som när man väntar barn eller en resa. Men jag vill ha nåt att se fram emot dagen efter. Jag har ju min träning som jag älskar, när jag shoppat och vet ett paket kommer dagen efter så ser jag fram emot det, bio, cheatday.
Men ibland kan jag sakna dehär stora sakerna att se fram emot, när nåt nytt händer i ens liv. Som när vi tog steget att skaffa barn. Från det att vi började försöka så hade man ju nåt att se fram emot, för då va det ju väldigt spännande för man vet ju aldrig exakt när man blir gravid.
Men jag längtar även till våren och sommaren väldigt mkt och jag hoppas det blir en fin sommar. Sen får vi se om vi reser i vinter. Då kommer man se fram emot det :) Så livet går vidare hela tiden och man får nya saker att längta till hela tiden, sålänge man ser till att det finns nåt att längta till och att man uppskattar de tillfällerna när de väl kommer.
 
Vecka 26+4.
Vill ha mitt hår och min rumpa tillbaka! Den putade ju fan ut mer än ryggen xD
 
Vår guldklimp
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0