Lindex sportbh

Alla mina favorit sportbhar har jag köpt på Lindex. Köpte en för några år sedan som är vadderad som är superskön och faktiskt sitter bra på mig. Sen har jag ju köpt en rosa och gråsvart utan vaddering. Sen hittade jag en superskön vadderad i veckan som jag köpte. Är bra med vaddering så slipper man blotta bröstvårtorna. Annars har jag aldrig sett vadderade sportbhar med brottarrygg innan. Den är lite stor under brösten då det är 75 i underband men kanske syr in den lite :) Tänk på att man helst ska ha underband som är mindre än sitt underbystmått då de dels töjjs och för att stödet kommer från underbandet. Jag är väldigt dålig på det då jag inte gillar när det är för tajt där. Skulle egentligen haft 60-65 i underband men tycker det är för obekvämt. (Sen finns det inget utbud i de storlekarna i butik förutom på change...
 
Här hittar ni sportbhn nedan i svart. Men den fanns i vitt och rosa i butik
 
 
Här hittar ni den gråsvarta jag har
 
 
Och här är den rosa. Men finns även i svart, vitt och turkost 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0