Matlådor

Tänkte börja introducera kött till Vincent. Har änsålänge bara kokt olika grönsaker, rotfrukter och sist hade jag i röda linser i. 
Puren jag gjorde i förrgår gick verkligen hem. Men tog kanske lite mkt vitlök då den blev lite stark, men det gillade han ändå, han stank bara väldigt mkt vitlök sen haha och gjorde såna riktiga vitlöksrapar!
Kokade zucchini, palsternacka, blomkål, majs, röda linser. Sen mixade jag det med pressad vitlök, dill och olivolja och spädde ut med ersättning. 
Jag tar lite av de jag har hemma helt enkelt. Men tänkte testa spagetti med köttfärssås idag :) 
 
 
Han fick även smaka lite rivet äpple i förrgår. Det va smaskigt :)
 


Kommentarer
emelie

Har han börjat vänja sig vid hak lappen jag gav honom? :D så söt!!

Svar: Hehe jadå :) men ibland finner han den mer intressant än maten :P
Malin

2014-01-29 @ 19:41:36
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Becca

Hej skulle du kunna skriva hur du gör pannkakorna igen? Försökte hitta det men lyckades inte :)

Svar: Kommer upp recept imån :)
Malin

2014-01-29 @ 20:34:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0