Mina mått

Jag mätte mig igår igen, tänkte egentligen vänta tills efter min minideff men samtidigt ville jag veta hur mina mått låg till efter all skitmat. Jag har gått ner 1 cm under brösten, 1 cm runt magen och jag har gått upp 1 cm runt låren vilket är lite skumt när jag gått ner på andra ställen. Men det kanske är muskler? Samtidigt vill jag inte bli större runt låren utan bara fastare med muskler. Men tror jag går ner i mått där efter min nyttiga period. Samtidigt är jag nöjd med mina ben så känner inte att de måste minska.

Vikten vet jag inte men jag tror jag väger 57-58kg. Pratade med en som jobbar på mitt gym och hon sa att folk snor deras våger. Hur patetiskt är inte det. Och de hade inte bara märkt att folk snor vågerna utan en vikt hade saknats med. Haha ofta man bär med sig en hantel lixom.. Om man har råd att träna på gymet har man vär råd att köpa några hantlar..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0