Myskväll

Godmorgon!
Hade myskväll med mig själv igår. Har inte sett en hel film hemma på evigheter. Kan faktiskt inte minnas när det va sist. Men att titta på tv eller film är inget jag skulle vilja göra varje dag, fixar och donar hellre med saker kring hemmet eller mig själv :) 
Igår såg jag think like a man vilken va en helt okey film :)
 
 
Man får rätt mycket kärnor ur ett granatäpple. De kunde jag smaska på 1 en timme :) Innehåller ca 100 kalorier = 1 ägg, och apelsinen ca 50 kalorier. Just nu tar jag reda på hur mkt kalorier allt innehåller för det är väldigt lärorikt sen att kunna var bovarna finns och veta vilka råvaror som innehåller massa kalorier så man inte äter mängder av det. Jag visste tex inte att fett innehöll så pass mkt kalorier som det faktiskt gör? Alltså all sorts fett. Trodde att det va okey att äta massa grädde för det innehåller ju knappt några kolhydrater? Men kalorier in och kalorier ut är det som gäller om man vill ner i vikt oavsett vad man äter under dagen.
 
Naturligt godis!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0