Ny mobil

Jag hade iphone 4 innan, haft den i snart 3 år så den började ge upp. Kameran hakade upp sig så mobilen dog, blixten va sönder och igår när jag tränade sänktes volymen av sig själv hela tiden när jag lyssnade på musik. Sen tar den kassa bilder! Jag använder mobilen vääldigt mycket varje dag. Tittar på den hela tiden typ, tar mycket bilder, lyssnar på musik osv. Så det va dags att uppgradera sig så idag köpte jag iphone 5s. Är såå nöjd med den, mycket lättare och tar mkt bättre bilder. Gillar med touch ID. Man behöver bara sätta sitt finger på startknappen så låses mobilen upp :) Sen va de en kampanj så jag fick ett bra riktigt bra hörlurar på köpet :) Såna riktiga, sån skillnad på ljudet. Kommer få bra pump på gymet med dom imån :) Vet själv hur det är när man sitter i bilen där det är bra ljud, men när man lyssnar på musik i såna små lurar så hör man mer ljudet från omgivningen än själva musiken. Så oftast kör jag utan musik för hör gymets musik i bakgrunden av min vilket bara blir jobbigt tillslut.
 
 

 
Sen innan vi drog till telia va vi och träffade massa bebisar. De hade verkligen vuxit sen sist :)
Men de tipsade om att köpa mild havregröt istället och blanda i typ magopure eller nån frukt för smak. Vi kommer inte ge mer av banangröt iaf så det är förstoppande. Sen är tydligen kiwi bra mot förstoppning så det kan man ju ge ibland. Men imån blir det att börja ge han mat igen men vi får skynda långsamt så hans mage hänger med. Nu är han iaf bra i magen igen tack vare lactulos :) Så tack för tipsen om det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0