Nybakta frallor

Igår kände jag att jag va sugen på att baka dessa goda frallorna igen! De är mycket nyttigare än ljusa frallor och mättar mycket bättre. Men de innehåller mycket kalorier, speciellt när man har smör på. Men det förbrände jag igår och hade hela 1500 kalorier kvar att äta efter mellanmålet. Här kan ni hitta receptet.
 
Tycker det är mysigt att baka på morgonen, så som frallor och göra det lilla extra. En riktig hemmafru! Tror jag skämmer bort Danny för mycket haha! Fast på senaste tiden har vi lagat vår egen mat då jag dels inte äter kött och han äter mer kolhydrater än mig då han vill bli större. Rätt skönt att slippa planera hans matlådor :) Man har ju fyllt upp med att planera ens egen mat.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0