Outfits

På nyår tänkte jag först ha en annan klänning. Men samtidigt hatar jag klä mig obekvämt. Den klänningen kasar ner över brösten hela tiden då den är för liten där, och då sitter man bara och drar upp den hela tiden. Så det fick bli den blå istället. Fast kände mig inte fin i den heller för den visar verkligen allt. Och min mage svällde upp såfort jag tog första tuggan och skärpet satt för tajt sen så den åkte av nästan direkt. Känner mig finare i träningskläder/myskläder faktiskt. Innan jag valde outfit testade jag även en sommarklänning jag beställde i somras som inte ens gick dra upp dragkedjan på för det va ingen stretch, och den är nu lite förstor istället :) Så den ska jag sy in lite till våren :) Ångrar jag inte köpte allt i XS i somras för nu är allt jag köpte då förstort. För ett par tights i XS hade ju gått på bara att det blivit rätt tajt :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0