Powerwalks

Om det va varmt ute hade jag definitivt tagit powerwalks. Är så skönt att komma ut i naturen och lyssna på sin uttjatade musik. Men jag hoppas ännu mer jag kan börja jogga till våren. Då behöver jag inte köra cardio på gymet utan bara fokusera på styrka när jag är där.
 
Saknar min ombre. Jag trivs i ljust hår, men jag passar inte i ljust upptill så ombre är perfekt. 
Men till våren blir det en hårförlängning och det kommer nog aldrig bli ombre igen för det va ett jäkla jobb att färga löshåret i 3-4 olika färger så övergången blev snygg och på rätt plats så de smälter ihop med ens egna hår. Men det blev väldigtsnyggt tillslut iaf :) Till våren blir det nog en varm brun färg med kanske ljusa slingor i.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0