Rasberry blue

Denna gången beställde vi smaken rasberry blue från Xtend som är en aminosyra. Den va god men krävdes också att man blandade ut i ca 5-6dl vatten för att inte bli för söt. Men tycker jordgubb/kiwi va mycket godare. Denna har en lite mer konstgjord smak, typ som lösgodis men ändå väldigt god. Nästa gång blir det mango nectar :)
 

Jag fick ju ett väldigt pump på gymet igår, kände mig lite galen nästan haha. Kanske berodde på aminosyrorna? Många säger de får ett bra pump av denna. Men kände inte av det av den förra smaken.
Får se imån om det blir samma energi då. För då ska jag och Danny träna ihop. Alltid lika kul. Det är vår egentid tillsammans där vi gör nåt som vi älskar. Sen ser Danny även upp till mig lite och vet att jag är insatt och vill köra hårt på gymet. Annars kan man lätt känna att Danny kan mer för han är kille. Men vi kan nog lika mycket och därför går det väldigt bra att träna ihop. Ingen lär upp nån utan båda vet vad det handlar om :) Majoriteten som styrketränar är just killar, iaf på mitt gym, men vi tjejer kan lika bra vi. Annars kan det kännas som att en kille inte skulle vilja ta råd från en tjej, hur fel det än låter eftersom vi allmänt är svagare. Vet inte om jag får fram det jag menar, men det är kul att styrketräning har blivit mer poppis bland tjejer och att myten om att man blir biffig och stor av hård träning börjar försvinna mer och mer. Nu hoppas jag bara att de runt min krets också förstår det att styrketräning gör enfit inte stor och maskulin. För att bli stor och maskulin behöver man ta träningen till en helt annan nivå och äta som en häst under lång tid. Men jag hoppas de kan se på min kropp sen att man inte blir manlig av hård styrketräning. Jag känner jag får fram mina former mer och mer och sakta men säkert bygger bort min raka kropp :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0