Ryggpass

Känns som jag kört mkt rygg och biceps på senaste tiden, men de blir automatiskt att jag kör igenom musklerna mer än en gång i veckan när jag tränar 6 dagar. Tycker det är så tråkigt att bara köra cardio. Funkar om man gör de i slutet men inte bara det. Är inte utmanande alls ju :P Därför kör jag heller tabataset som är ordentligt utmanande. 
 
Just idag la jag märke till mina rygmuskler, nedanför axeln. De börjar sakta men säkert visa sig även på ryggen. Såå kul med utveckling. För träningen går ju på räls, inget jag tänker så mkt på och letar inga resultat utan de bara kommer hela tiden. Blir lätt så när man får träningen in i ens livsstil och inte bara temporärt för att gå ner till sommaren. Då blir det lätt man lägger en negativ fokus och tänker för mkt på resultaten när det blir på tidspress och när man bara ska göra det under en kort tid. Jag har ju också som mål att vara fit till sommaren, men jag kommer fortsätta träna även i sommar och efter det :) Men kanske inte lika strikt de gånger vi åker iväg :) Så jag hoppas alla som börjat träna nu inser hur kul det är och hur bra det är för välmåendet och kroppen, så ni aldrig vill sluta igen :) Köp massa snygga träningskläder om ni börjar tappa motivationen, jag tycker det är mycket roligare att ha snygga kläder att ta på sig som jag trivs i :)
 
 
"Gammal" bild
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0