Saturday workout

 Här är de tre videorna från helgen. Har blivit mycket videos nu men jag gillar som sagt att trixa och fixa endel :P
 Tycker det är kul att se hur man ser ut från en annan vinkel när man tränar och se hur musklerna jobba. Jag känner sällan en brännande känsla i ryggen, men antar det tar iaf.
 
 
 
Danny tycker inte det är sådär superkul att filma mig så jag fick inte till nån lång handstående. Men sen vill jag klara stå hur länge jag vill utan att göra massa försök innan och vill ha mer kontroll. Sen kan man ju utveckla handstående väldigt mycket. Tex göra "armhävningar", bra övning för axlarna. Sen är handstående en väldigt bra övning för bålen. Den måste va stark för man ska orka och för att kunna hålla balansen. Man kanske tror att det är armarna man ska va stark i men jag känner mkt mer i magen.
 
 
 


Kommentarer
Emma

Alltså jag måste bara undra hur tusan du har tid till all träning, bloggning och att samtidigt klara av allt husarers plus att vara mamma?! Jag är impad!!!

Svar: Tror mkt beror på vad jag prioriterar och att Vincent inte är en superkrävande bebis plus att Danny har han endel :) Som nu på morgonen har jag inte suttit och bara slappat nåt utan gick upp halv 8, vincent har ätit, jag har ätit, jag har städat, fotat Vincent lite, fixat mig lite och nu somnade Vincent. Så nu hinner jag fixa ännu mer :P Så man kan säga jag ta vara på all tid som finns för att hinna med allt. Igår kväll när han somnade städade jag igenom hela huset och lagade matlådor :)
Malin

2014-01-20 @ 10:21:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0