Shoppingberoende?

Inte alls (?)...
 
Jag älskar verkligen att shoppa träningskläder just nu, eller det har jag gjort från i somras haha! Men jag tränar nästan varje dag och man vill ju kunna ha olika kläder så man inte tar samma hela tiden. Är ungefär som när man festade mycket. Då köpte jag jättemkt festkläder för man ville ju ha nåt nytt varje gång.
 
Danny och jag firar 5 år i helgen. Är på torsdag det är exakt 5 år men vi firar det på lördag istället. Tänkte göra trerätters sen beställde jag denna t-shirten nedan till honom (och hoodien till mig). Matchar vi fint sen :P
Beställde det från www.stronger.se och de har flera olika färger och texter :)
 
 
Är fortfarande mycket jag vill och behöver köpa, man hittar ju saker hela tiden. Det som står på min önskelista nu är en skänk/tvbänk under tvn, en soffa (den där soffan kommer vi ju aldrig köpa haha), bilbarnsstol till Vincent, lekmatta, soffpall med förvaring, fototapet i köket, tapet i sovrummet, träningskläder, aminosyror.
Denna månaden blir det iaf en bilbarnsstol, lekmatta, aminosyror och kanske lite kläder :)
 
Får hoppas den passar. Tog en storlek XS och modellen har M. Men de såg helt olika stora ut på alla bilderna trots de va samma modell och nästan alla hoodies har samma mått.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0